2012. július 1., vasárnap

Forró vasárnap

Mindenki érzi remélem ezt a rettentő meleget.A tegnap és tegnap előtti este miatt anyukámtól kaptam az elromlott ventilátorom helyett egy újat, ugyanis tegnap este a szobámba 37.5 fok volt.Jó mi?Alig aludtam valamit.De ezzel az új csodával most délig fel nem kelek holnap.


Tegnap sikerül új táskát vennem,szerintem egy csoda és az ára is jó volt,remélem jól is fogja bírni a strapát.
Az ára mindössze 2250Ft volt akciósan 4500Ft helyett.Régóta szemeztem vele akárhányszor jártam a Tescoban.


Ha én táskát vásárolok akkor 3 fő szempontot figyelek:
1. Sötét színű legyen és nem rikító
2. Nagy legyen,ez azért fontos mert munkába is minimum egy nacit/szoknyát viszek és egy blúzt + egyéb cuccaim is elférjenek benne
3.Ne csak vállra lehessen tenni hanem oldaltáska is legyen,ennek legfőbb oka hogy utálok akármit is a kezemben cipelni és vállon cipelve kényelmesebb

Végül pedig az én drága hűsölős nyuszimról mutatnék képet.Elnyúlt teljesen (:



Nincsenek megjegyzések: