2012. július 5., csütörtök

Balaton és egy kis érdekesség

Nagyon sokára aludtam el este, ma pedig fenn voltam 5-kor hála egy házunkba lakó csajnak,itt veszekedett az ablakom alatt a barátjával  hajnalok hajnalán.Mivel nem tudtam aludni,így szállásokat kerestem neten,szerencsére találtam megfizethető áron jó párat,és reggel sikerült le is foglalni egyet.Egy nagyon helyes kis apartmanba fogunk lenni a barátommal augusztus 7-14 között Siófokon.

Egy kis érdekesség

Idén a magyarok 61%-a fog menni nyaralni ,ebből 47 %  a Balatonon fogja tölteni a szabadságát.
Legkeresettebb nyaralóhelyek idén :
1. Balaton
2.Horvátország
3.Olaszország
4.Ausztria

Tudtad ,hogy a Balaton körül összesen 40db szabad strand van?


Egy képet szeretnék mutatni  nektek,kedden  este hazafele készítettem,telihol volt.Nem épp a legjobb kép lett de a lényeg látszik


Nálunk most épp be van borulva és dörög az ég,remélem lesz egy kis felfrissítő eső végre!(:



Nincsenek megjegyzések: