2012. június 29., péntek

Gyors frizurák

3 frizurát hoztam ma nektek,szerintem pofon egyszerűek.Én mind a 3-at szívesen hordom ,mert elkészítésük egyszerű és nyáron sem melegít a hajam a kettő felkötött verzióban.Én vizes hajamon csináltam őket,de szárazon is ugyan úgy működnek.Magyarázat annyi a vizes hajra hogy hajmosás után csináltam meg őket.

1.Balettos konty


Először is a hajat teljesen hátrafésüljük egy lófarokba:


Utána elkezdjük egy irányba tekerni:

És addig tekerjük míg a haj annyira nem húzza már magát hogy egy kört tudjunk belőle csinálni
(bocsi hogy belóg az a virág a képbe)


Végül pedig egy hajgumit párszor rátekerünk a tövére.


Ez nagyon egyszerű frizura,nyáron praktikus,mert nem melegít  a haj.

2. Frufrufonás


A hajat egyenesre fésüljük és a frufrut leválasztjuk

Elkezdjük fonni úgy , hogy mindig veszünk a sok hajból mindig veszünk ahozzá

Végén pedig már csak simán végig kell fonni egy kicsi hajgumival összekötni és kész is.


3. Különleges lófarok


Lehajtod a fejed és szépen kifésülöd a hajad

Ahogy előbb a frufrunál itt is el kell kezdeni fonni a hajat,teljesen a hajtőtől mindig hozzávéve oldalról egy kicsit,egészen a fej közepéig,vagy addig ameddig fel szeretnéd tenni lófarokba a hajat.

Megfogod az összefon hajat és a nem összefontat összegumizod és kész is.
Ezen a képen látszik nekem a fonás.Remélem nektek szebben sikerült azért.


A tükrös képekért pedig bocsánat,sajnos nem volt senki aki segített volna fotózni.:( Remélem azért tetszett.

Sziasztok

Nincsenek megjegyzések: