2012. július 31., kedd

Lustaság

Egész napos lustálkodás,tora evés,filmezés,zene hallgatás, ezzel telt a mai napom.Holnap remélem mozgalmasabb lesz ez ig csöppet uncsi volt.Torta evés oka annyi volt ,hogy az öcsém ma lett 11 éves.Igen van öcsém és egy bátyám is aki 19 éves.

Ez a kép nemrég készült kissé unatkoztam,láthatjátok rajta ,hogy szoktam hordani ezt a kis balettos kontyot amit nemrégiben mutattam nektek (http://nomci.blogspot.hu/2012/06/gyors-frizurak.html).Egyébként ha frissen mosott hajatokat itt összekontyoljátok,pár órát így van a hajatok remek hullámos hajat tudtok így is készíteni.

Köröm festésre is sor került ma.


Íme lépésekben,körömnyomdát használtam és két festéket.
Halvány sárga lakk - Crystal Strenght Lovely,25-ös árnyalata, Rossmanba vettem akciósan 119Ft ért
Fekete - Rose Nah , 012-es  szín, eurós boltban 290Ft (2 db-ot  tartalmaz az ár)

Pár nemrég készített képet is mutatnék: 

Erre a képre csakis azért vagyok büszke mert én terítettem,masniztam segítség nélkül.
A kép nem adja vissza,de a felhők sötétek voltak,és nagyon villámlott is,bár villámot nem sikerült fotóznom hiába álltam a teraszon vagy fél órát.

Oh jut eszembe valaki nem tudna valami ötletet adni mit csináljak azokkal a rucikkal amiket már nem hordok?Kidobni nem szeretném ,mert semmi bajuk és kb. tök újak,van amit nem is hordtam sosem.Vatera,teszvesz kilőve mert nem szívesen adom meg a bankszámla számom,és oda úgy tudok az  is kell.


Ennyi lenne mára Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések: