2012. július 9., hétfő

Turi körút 1 rész

Ma ellátogattam kedvenc turimba.Két dolog miatt kedvencem.Egy mert hatalmas,kettő mert a választék nagy és szuper cuccok vannak.

Ma 3 felső jött velem haza.Összesen 935Ft-ot hagytam ott.Úgy gondolom megért szerintem abszolút remek cuccok és nagyon is kényelmesek.
1. Egy egyszerű kék felső,hosszított fazonú,elöl-hátul nagy félkör alakú kivágassál


2. Fekete mellnél van egy varrásvonala ezáltal kiemeli a mellet


3. Halvány lila Bershka ing  könyökig érő

Mosásra még nem került sor ezért gyűrődtek is,elnézést érte.

Ezt a babarózsaszín sapit pedig még a kukorica címerezéshez vettem pénteken 700Ft ért kínai boltban.


Ennek a bejegyzésnek még lesz folytatása,hiszen rendszeres látogatója vagyok a turiknak.Nem csak olcsók de még remek,egyedi darabokat is találhatunk itt.

Amúgy képzeljétek ma is eláztam! Le se értem reggel a kutyámmal sétálni elkezdett szakadni az eső, és mi a legjobb? Persze ,hogy fehér ingben voltam ami gyönyörűen átlátszóvá vált mire feljöttem.Kicsit sem bámultak meg.(:

További szép estét!(:

Nincsenek megjegyzések: