2012. november 13., kedd

Kávé

 A kávé egy nagyon közkedvelt ital manapság.Értágító hatásású ami jó,és szívműködést elősegítő hatású.Normál mennyiségben jótékony,míg túlzott mennyiségben igen is káros.

Ha túl sok kávét fogyasztasz akkor egy idő után ingerlékeny,ideges leszel.Izomrángás,fejfázás és álmatlanságot is okozhat.Káros hatása a kávénak a fog elszíneződése,ami meg kell mondani,nem a leg esztétikusabb.

Az utóbbi időben én is csatlakoztam a kávé fogyasztók táborába,bár én csak nagyon lájtos verzióban.
Hogy hogy iszom én? Négy cukor,kevés kávé és sok tej.Inkább mondható tejes kávénak,de én csak így tudom meginni.Miért iszom kávét?Az elején gyűlöltem,2 éven keresztül hallgattam hogy " iszol kávét?miért nem?", aztán egy nap alig 3 óra alvás után a mozgás nehezemre esett a munkahelyemen ezért ittam meg akkor életem első kávéját,pocsék volt ezért kiegészítettem még cukorral és sok tejjel,az íze jobb lett és fel is keltett.Nem lettem a függője,és eszemben sincs a heti max 2 kávé számát feljebb tornázni.ez így is bőven elég.

Ti szoktatok inni kávét?Hogy isszátok?(:

Nincsenek megjegyzések: