2012. december 8., szombat

Test

Régen hihetetlenül vékony voltam.Nem is olyan régen,4 éve,azaz 9.-osztály elején.Alig voltam 40 kg.
Félreértés ne essék nem szeretnék ezzel én senkit bántani,hogy ki hány kg és az sok vagy kevés,én csak a saját tapasztalatomat,gondolatomat írom le.
Szóval ez a 40 kg szép lassan gyarapodni kezdett,egészen a mai napig.Számomra hatalmas lelki trauma volt az , hogy egykor még csont és bőr,hízni nem tudó lányból 4 év alatt egy 57 kg-os lány lett.
Sokan nem hiszik el,hogy ennyi vagyok,bevallom néha én sem.
Régen lapos hasam volt,ma is az csak van rajta egy pici husi.
Látjátok ezt a képet?

Na én ilyen alakot szeretnék!Vissza szeretném kapni az ilyen alakomat,bár azért a súlyomat szeretném 50 kg felett tartani.
Van rajtam most bőven mit fogni,nem az mondom, hogy el vagyok hízva vagy kövérnek érzem magam,mert nem.Csak van rajtam husi,van combom és kis hasam is.
Így is szeretnek,megfordulnak utánam és sok embernek tetszem.( nem azért írom le mert én mondtam,hanem mert erről beszélgettem a héten egy barátommal).

Úgy döntöttem,hogy jövő évben,2013-tól igen is el kezdek foglalkozni a testemmel,hogy elérjem a célom,hetente sportolni fogok vagyis legalább 3*30 percet tornázok,megpróbálok leszokni az édességről,ráállok arra,hogy normálisan étkezzek és ne csak ha épp eszembe jut alapon.
A héten már  reggelizést bevezettem,már csak a több fő étkezés van  hátra,ami elég nehéz le a rohanó életmódom mellett,de mindent megteszek hogy elérjem célom.Elvégre,ha valaki valamit nagyon akar előbb vagy utóbb eléri.(:

Nincsenek megjegyzések: