2012. október 27., szombat

Szerzemények mostanság

Az ősz itt van már,javában tombol,a fák sárgulnak és hullajtják leveleiket.Szerintem ez gyönyörű és vagyunk még ezzel így pára.

Kutya sétáltatás közben készítettem ezt a képet,ez egy csoda.

Pár új dolgot szeretem be mostanában,nagyobb vásárolgatásokra nem volt időm...ugye a sok munka.
1.Fehér gombos felső
2.Maci füles pulcsi
macifüles pulcsi alsó része, pihe-puha sötétbarna csodám

3.Horgolt mellényke
Emlékeztek az októberi kívánság listámra?
 Gombos felső és a horgolt mellény kipipálva(:
4.Apróságok
Rossmanba járva megvettem a szokásos mentolos cseresznyés cukorkámat
(rágó helyett használom,ugyanis én nem rágózom) és a púderem.

A kosaram tartalma lett ezúttal még egy  Médea sampon is amely erősíti a hajat és nyugtatja a fejbőrt valamint zsíros és korpás hajra való. Kíváncsian várom hogy válik majd be.
Egy tesztes poszt érdekel Titeket? 

Nincsenek megjegyzések: