2012. szeptember 3., hétfő

Újra az iskolapadban

A kép minőségéért bocsánatot kérek,már kijavítottam a koszos tükör problémát, letakarítottam róla a vízfoltokat!(:

Ma volt az évnyitó is ezért illet volna fekete alsóba és fehér blúzba bemenni.Hát én sötétkék farmerban,fehér felsőben,amit egyébként ruhaként használok általában , a fekete blézerembe mentem be,bár kissé átalakítottam és fekete szegecses balettos cipőben.(:

Egész hétvégét arra szenteltem hogy átalakítsam egy kicsit a blézert. Varrtam rá még egy gombot,mert egy gombos volt csak. A belsején az apró anyaghibát kijavítottam és  ráraktam a 156 darab szegecset a barátom régi övéről.
Így kissé egyedibbé tettem,nem fog szembejönni velem az utcán,kivéve persze ha valakinek nem tetszik meg és csinál ugyan ilyet.


Ma anyukámmal beugrottam a Rossmanba,amíg ő kutyakaját vett addig én letámadtam a leértékelt cuccokat.Találtam is két körömlakkot darabja 99Ft volt.Essence lakk mind a kettő,az egyik barna színű,teve szőréhez hasonlít,a másik pedig egy átlátszó lakk ami tele van apró kék pöttyökkel,csillámokka
Eddig ilyen lakkom nem volt így csak próbának vettem ezt a kettőt,ha bejön visszamegyek még pár darabért.

Holnap megyek étterembe háromnegyed 8-ra úgyhogy koránkelés,szerdán meg 7.10-re suliba kell lennem már gyakorlaton új tanárral.Rettegek,de nagyon mivel semmit nem tudok főzni kb. remélem jó fej lesz a tanár úr majd és sokat segít hogy legalább 2-esel átmenjek a vizsgán.


Szép estét.

Nincsenek megjegyzések: