2012. szeptember 26., szerda

Tanulásmentesség

Számomra ismét letelt a suli ,hisz csak három napot járok iskolába.Viszont csütörtökön és pénteken dolgozok,még hozzá főzési tudományomat fogom fitogtatni.
Ma egy egyszerű hosszú fekete felsőben voltam amit még turiba vettem,pontosan nem tudom hány száz forintért de max 500 Ft volt.A nadrágom egy kék csőnaci volt és egy egyszerű belebújós fekete surranó fityegett a lábamon.

A kép elkészültével még vártam,hogy kezdődjön a nap de 8 óra után már teljesen szét voltam esve.Hihetetlenül elfáradtam,és nehogy jó legyen két dolgozatot is irtunk. Ebből természetesen egyet a 8. órába. : D

A képet nézegetve az ugrott be ,hogy atya ég mennyit híztam.Mikor elkezdtem a 9. osztály,tehát 4 éve akkor alig voltam 40 kg. Most?! Örülök ha megáll a mérleg az 56/57 kg-nál.A 16-17 kg felszedésbe benne van a nyáron összeszedet 3kg is amikor kb csak ettem éjjel-nappal : D
Nem bántam meg hogy szedtem fel jó pár kilót,de akkor sem vagyok elégedett a nagy combjaimmal.De majd csak megbarátkozom velük.(:

Nincsenek megjegyzések: