2012. szeptember 7., péntek

Kedd-Péntek

Erre a hétre igen eltűntem.Elvoltam.Volt ,hogy társasjátékot játszottam,volt hogy cseréletem pár ruhát Facebookon,de dolgoztam is és jártam turiban is.

Ilyen volt a körmöm még hétfőn,de sajnos egy ki baleset következtében 2 letörött így inkább jobbnak láttam ha az egészet visszaváltoztatom pici körmökké.Nagyon hiányzik a nagy köröm,de muszáj volt:(
4 kg-os szeretet bugyrom<3
Anyuval elmentem vásárolni és édességhiányom volt

Egy bácsi 2 hónapra elment Svájcba,gondolt ránk,és hozott nekünk csokit,isteni finom volt(:
Turis gombos felső
Madaras felső amit már fél éve keresek kb.*.*
mintája
Pull and Bear felső, Facebookon cseréltem(:
Még turiba vettem egy óriási vajszínű sálat is de azt elfelejtettem lefotózni,de be fogom pótolni.
Most viszont indulok készülődni,megyek dolgozni de csak kicsit,tényleg kicsit 5 órát.  : D

Sziasztok!(:

Nincsenek megjegyzések: