2012. szeptember 16., vasárnap

Az enyém!


Volt egy "Kívánság lista" című bejegyzésem még régebben.Emlékeztek?http://nomci.blogspot.hu/2012/06/kivansag-lista.html
Most kihirdethetem ,hogy megvan minden arról a listáról!
 1. Blézer

A kinézett blézer, amit vettem és amit csináltam belőle

2. Nagy sál


Amit kinéztem sál és amit vettem turiba nemrég vajszínű sál

3. Fekete szoknya

 Ez elsősorban a munkám miatt volt fontos,mert amúgy meg nem szeretek szoknyába lenni.A szoknyát kínaiba vettem 2999 Ft-ért megérte.Csinos és kényelmes darab,nem az a megszokott ünneplős szoknya anyagú.(:

4.Bakancs
Már régóta keresett csodám volt ez a bakancs.Nagyon nagyon megtetszett már amikor először megláttam,és tudtam hogy az enyém lesz.Kényelmes és nagyon jól néz ki.


Újabb kívánság lista október közepén lesz majd.Addig nézelődök,keresgetek újabb szerelmeket.
Tegnapi munka teljesen lehúzott,nem voltam a legjobb formámban.Hol fájt a fejem hol a hideg rázott ki vagy épp vert a víz.Nem értem mi volt tegnap a bajom.De ma már jól vagyok.Tegnap "csak" 11 órát dolgoztam.
A nap további részében rám vár még egy csodálatos fogalmazás a munkahelyemről méghozzá németül,addig keresnem kell valami helyes kis fordító programot. : D
Holnaptól újra munkás hét veszi kezdetét,szerdán összevont gyakorlat úgyhogy addigra be kell tanulnom pár halas receptet.Nem szeretem a halakat szóval élmény lesz majd elkészíteni is őket :/
Sziasztok!(:




Nincsenek megjegyzések: