2012. augusztus 18., szombat

Shopping in Siófok!

Siófokon nem csak nyaraltam hanem kb. az összes boltot feljártuk.Volt értelme.Olyan mesés cuccokat kerültek a tulajdonomba,hogy az csoda.Győrben is jártam keltem mostanság a boltokat pár új rucit remélve sikeresen.
Ez a királykék ruha,ez volt az amibe bele estem Siófokon elsőként.Gyönyörű könnyed anyagú és isteni.Viselni pedig majd októberben fogom,remélem nem lesz hideg,mert ebben szeretném édesanyám testvérének az esküvőjére menni.Ez a ruha mindössze 4000Ft. ( köszönöm a drága barátomnak ezt a csodát, szeretlek<3 :D )
New Yorkeres félvállas fekete felső,felvéve jobban mutat,le volt árazva 890Ft-ra.
Ez a tornacipő is New Yorkeres,1499Ft-ra volt leárazva Siófokon.
Ezt a melegítőnaci pedig már Győrben lett a tulajdonom,igaz kissé drága volt 4999Ft,de határozottan megéri az árát kényelmes,van zsebe is ami nekem fő szempont,legtöbb ilyen nacinak nincs.És még jól is néz ki.(:
Régóta kerestem már a tökéletes melegítőnacit,megtaláltam!:D
12 cm magas isteni fekete magassarkú,kényelmes és gyönyörű.Kínaiból származik ára mindössze 3999Ft volt.

Végül pedig egy tollas fülbevaló,nagyon szép pávatollas.900Ft volt és 16 cm hosszú,szóval nagy fülbevaló de meseszép.



Tegnap még volt egy "nagy" bevásárlásom is tulajdonomba kerül  7db füzet,igen mindössze ennyi kell már csak nekem,utolsó évre minek több?!

Szép napot!(:

Nincsenek megjegyzések: