2012. augusztus 27., hétfő

Tanulásra fel! + apró teszt


Vállalhatatlan fejem volt így azt levágtam.Ma ebben az összeállításban vagyok,mert max. kutyát sétáltatni jelenek meg a világ számára.Holnap pótvizsga,rettegek. :(

I ♥ Italia pulcsi Velencéből van,a naci pedig New Yorkeres
 

Egy apró kis teszt is a mai bejegyzés része.
Kipróbáltam az elmúlt időszakban 2 terméket,méghozzá a Tesco márkatermékét.Egy sampont és egy balzsamot.
Csak is azért mert mind a kettő elfogyott és a boltban már csak ezek voltak,hajat meg mosni kellet.
A termékeket külön vásároltam.

Balzsam:
Csodás volt,de tényleg,nem gondolná az ember ,hogy amilyen olcsó olyan jó minőségű is.Szép sima,fényes volt a hajam tőle,és sokáig bírta.

Sampon:
Bíztam benne,majdhogynem biztos voltam hogy ez is annyira jó lesz mint a balzsam.De nagy csalódás ért.Amikor megmostam vele a hajam csodás volt tényleg,majd óráról órára leromlott a hajam,reggelre pedig olyan volt a hajam mintha zsírral öntötték volna le.Valami szörnyű volt.Teljesen megbántam ,hogy kipróbáltam.Az állaga sem volt valami biztató ugyanis kb olyan volt mintha fel lenne hígítva,szinte teljesen folyékony volt,de ami lett belőle az meg rosszabb.

Nem ajánlom hogy kipróbáljátok,viszont a balzsamot igen,olcsó és jó is(:


Most viszont vissza a könyvek és füzetek fölé.
Szép napot!(:

Nincsenek megjegyzések: